Friday 19 August 2011

Me with a New Uniform

Hello! My Reader!:)
Hari ni aku nak update blog aku pasal 
aku,classmate aku n course aku ni laa..
17.Ogos.2011..
Hari pertama aku n classmate aku menggunakan 
uniform class ktaorg..Perrhh..
selesa n cantik sangat uniform
ktaorang..Bertemakan
merah & puteh..Ofcozlaa..memuaskan
hati ktaorg..Uniform ni dipilih atas persetujuan kami,
Lecturer Sir Ajibol n Miss Feeda kami yg
mengajar kami dalam Level 2&3..
k..Harga baju ni??ermm..dlam 80+ laa..
Dah dapat bju ni..Mcam2 ragam
rakan2ku apabila tiba hari yang mementingkan
bagi kami diwajibkan pakai uniform ni..
Haha..macam2 fesyen nak dgunakan untuk
match dgan uniform ktaorg..
Rasa mcam stewardess or nurse..haha!
Semangatla kata kan..even aku ada masalah aku yang 
tersendiri..Aku cuba bawakn mud tu untuk try Hapykan diri aku..
Ermm..then?blaaa3..tak tahu lagi nak share apa..
hehe..k..Aku nak update gambar ktaorg pagi Rabu yang 
diambil ok..haha..

  
                                                                       





Lastly,Me.:)

No comments:

Post a Comment